Każdy przedsiębiorca, który prowadzi własną firmę bądź korzysta z wizerunku innej na zasadzie franczyzy, zastanawia się, w pewnym momencie, jak jeszcze może zwiększyć zyski. Najczęściej przedsiębiorcy szukają wtedy specjalistów do spraw marketingu, których zadaniem jest zwiększyć zarobek danej firmy. Marketing opiera się nie tylko na reklamie w telewizji bądź prasie. W przypadku sklepów odzieżowych działania marketingowe można rozpocząć już z wykorzystaniem witryny sklepowej. Jest to element, który ukazuje na zewnątrz to, czego klient może spodziewać się, wchodząc do środka. Powinna być tematyczna oraz przyciągać spojrzenia potencjalnych klientów. Witryny są bardzo często wykorzystywane do tego, aby umieszczać w nich reklamy i różnego rodzaju napisy dotyczące aktualnych promocji na ubrania oraz dodatki. Wszelakie próby zwabienia klienta do odwiedzenia naszego sklepu są dobre, a specjaliści od marketingu, potrafią w prosty sposób wykreować wizerunek marki w taki sposób, w jaki sobie życzymy.